Rozložení a vzhled administrace je sestaven na základě zpětné vazby našich dlouholetých zákazníků. Díky tomu je zaručena praktičnost a přehlednost s plnou podporou mobilních zařízení.
Náš systém je neustále vyvíjen a doplňován o nové funkce, které jsou dostupné všem našim zákazníkům. Tyto aktualizace instalujeme v době, kdy je provoz na Vašem e-shopu nejnižší. Většinou tedy v nočních hodinách.
Náš robot neustále kontroluje dostupnost Vašeho eshopu a detekuje výchylky v provozu. Včas tak upozorní náš tým, který je schopen efektivně a rychle reagovat na hrozící výpadek systému.
Možnost rozšířit systém o jakoukoli platební bránu třetí strany, např. GoPay, ThePay, PayPal, Google Pay, ČSOB apod.
Možnost exportu produktového portfolia a stavu skladu prostřednictvím XML feedu např. do srovnávačů zboží Heureka, Zboží CZ, Google Merchant apod.
Automatizovaná komunikace s dopravci, registrace + sledování zásilky například u společnosti Zásilkovna, DPD, PPL apod.
Propojení na účetní systémy Flexibee, Pohoda, Fakturoid, MoneyS apod.
Jedná se o moduly vytvářené přímo dle Vaší potřeby, např: